2 שאלות
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
א)האם הזעת יתר יכולה להיות סימן להדבקה באיידס ב)אתה יכול לתת מידע כללי על המחלה שבאה אחרי הדבקה באיידס? תודה ושנה טובה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום SCXS, המחלה המופיעה במקרים רבים מספר שבועות לאחר הדבקה בנגיף האיידס הינה 'דמוית שפעת', דהיינו מתאפיינת בסימנים כמו חום, חולשה, כאבי גרון, כאבי ראש וכד' שחולפים באופן עצמוני לאחר מספר ימים. הזעה יכולה גם כן להיות חלק מתסמונת זאת. הרבה בריאות אפי
1.גם הזעת יתר שלא באה עם מחלת חום יכול להיות סימן? 2.והאם החום גבוה(מעל 38.5) או נמוך מזה?