שלבקת חוגרת- סחרחורות
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, בני, בן 25, נמצא בחופשה של שבוע באמסטרדם, במהלכה התפרצו אצלו תופעות הנראות כשלבקת חוגרת (כאבים עזים בחלק הימני של הפנים, כולל אוזניים, לסת וגרון; פצעים שלפוחתיים עם דם ומוגלה). הוא קיבל בבי"ח תרופה בשם zelitrex. כעת הכאבים שככו מעט, אך הוא סובל מסחרחורת שאינה מאפשרת לו להרים את הראש מהמיטה, והוא אמור לטוס חזרה לארץ בעוד 3 ימים... האם כדאי להפסיק את לקיחת התרופה? כמה זמן לפני הטיסה? אודה מאוד לתשובה מהירה, כי במצבו הוא לא יוכל להגיע בכלל לשדה התעופה... בהמון תודה, שרה
שלום שרה, הסחרחרות שלו יכולות להיות ביטוי למספר רב של בעיות (ההרפס עצמו, תופעות לוואי של התרופה, ועוד), ואם הוא "לא מסוגל להרים את ראשו מהמיטה" אזי אני ממליץ לו לברר את הסיבה לכך (ולא להפסיק את התרופה על דעת עצמו) עוד לפני חזרתו ארצה. הרבה בריאות אפי