דקירה
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
סבתא שלי חולת סוכרת בדקה לעצמה ,במכשיר ביתי,רמות סוכר.הבדיקה נעשית על ידי דקירה קטנה באצבע שממנה יוצא טיפת דם.את הדקירה עושים במכשיר מיוחד כזה קטן שאליו מכניסים מחט ואז צריך ללחוץ על איזה כפתור.היא דקרה את עצמה באצבע ויצא לה טיפת דם.לאחר דקה או שניים ביקשתי ממנה לבדוק לי גם רמות סוכר והיא דקרה אותי עם אותו המחט שדקרה את עצמה.לא החליפה מחט.האם הזה מסוכן??
לקריאה נוספת והעמקה
שלום אמיל, אם לסבתא שלך יש מחלות המועברות ע"י דם (כגון הפטיטיס B , הפטיטיס C, או איידס) אז זה יכול להיות מסוכן. הרבה בריאות אפי