דזינטריה
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בתי בת ה8.5 נדבקה בדזינטריה (החיידק שיגלה) וקיבלה טיפול אנטיביאוטי ע"י סירופ בשם "סופרן" . לאחר הטיפול עשינו בדיקה חוזרת אשר נתנה תוצאה חיובית עם אותו חיידק. הרופא אמר שהטיפול אצל ילדים לא תמיד נותן תוצאות וצריך לחפש תרופה אחרת. הפעם היא קיבלה זריקה חד פעמית (לא זוכרת את שמה). השאלה מה יהיה גם אם הפעם זה לא יצליח? יש לציין שכבר אחרי הטיפול הראשון בתי מרגישה מצויין והשילשולים פסקו. גם אין לה דם סמוי בצואה כרגע. אודה מאד על תשובתך.
שלום אינה, לאור השיפור הניכר שכבר חל במצבה של בתך אפשר לאמר ש"הטיפול כן הצליח" (ואת הדאגה מה לעשות עם חיידקי השיגלה ש(אולי) נותרו בצואה של בתך הייתי משאיר לרופא שלה). הרבה בריאות אפי