קשור להדבקה
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אשמח אם תענה לי למס' שאלות 1.אם שלפוחיות לא "מתפוצצות" בזמן קיום יחסים בהרפס 2 אזי לא מתרחשת הדבקה? 2. מאחר שאני נשוי ויש לי הרפס 2 אני חושש שאשתי תידבק גם כשאין לי התפרצות. האם ייתכן שאדביק את אשתי ואולי גם את העובר? (אנחנו מעוניינים להביא ילד). 3. האם מרגע ההדבקה המחלה הרפס 2 הופכת למחלה גנטית ותעבור לדור הבא? מודה מראש
שלום גילי, 1. במקרה כזה סיכויי ההדבקה הם נמוכים יותר. 2. הדבקה (של אשתך) גם ללא התפרצות קלינית (אצלך) היא אפשרית. לעומת זאת, אתה לא יכול להדביק ישירות את העובר ורק אם אשתך תחלה בנגיף (במהלך הריונה)עשוי גם העובר להידבק (ממנה). 3. לא. הרבה בריאות אפי