הרפס 2
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב דר', כמעט כל שבוע מתחילים לי סימנים על איבר המין או בקרבתו של הרפס. כשאני מרגיש עקצוצים או רואה תחילתם של שלפוחיות אני מיד מורח משחת זובירקס.לפעמים תוך יום ה"עסק" נעלם. האם שימוש ממושך במשחה על איבר המין עלול לגרום לנזק? שאלה נוספת ברשותך, אני נמנע מלבקש כדורי זובירקס (לתקופה ממושכת עקב הופעה תכופה) מרופא העור שלי כדי שלא יופיע רישום כלשהו בתיקי הרפואי. האם ניתן להשיג כדורים לתקופה של 3 חודשים (כ 450 כדור... 3X30X5 חמישה כד' ליום) ללא מרשם רופא? האם כמות כזאת לא עלולה להרוס את הבריאות? תודה מראש בני
שלום בנימין, שימוש בכל תרופה- לרבות משחת זווירקס או כדורי זווירקס- במיוחד כשזה נעשה ללא פיקוח רפואי, יכולה להיות מלווה בסיבוכים, ולכן אינני יכול להמליץ על כך. הרבה בריאות אפי