קדחת הנילוס
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב אבי בן 56 ,לפני כחודש לקה בקדחת הנילוס,כתוצאה מכך הופיעו חולשה חמורה של גפיים עליונות ופחות של גפיים תחתונות,הוא אינו מצליח לעמוד ,לבצע מעברים וכמובן אין היכולתו ללכת,כמו כן הוא סובל מאי ספיקת לב ותיפקוד ריאתי ירוד,יש לו סכרת וחסר בנוגד כרישה אני יודעת שויטמינים מקבוצת ה-B מסייעים בשיקום של מערכת העצבים ,האם יש מניעה לקחת תוספים של הויטמין,בהתחשב במצבו הרפואי הכללי?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום מירב, לפי מייטב ידיעתי אין מניעה שהוא יקח ויטמינים שונים, אך אני לא כל כך משוכנע ביעילותם במקרה שתארת, וזאת שאלה שעלייך להפנות לרופא/ה נוירולוגית. הרבה בריאות אפי