בדיקות דם
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני נמצאת בהריון, בשבוע 4 עשיתי בדיקות דם לוירוסים. הרגשתי לא טוב: חולשה, כאב ראש, חום 37.1. עשיתי לפני כחצי שנה בוסטר לצהבת B. לכן לא יתכן שאין לי זיכרון חיסוני למחלה זו. שאלתי הנה, האם בכלל נבדק בבדיקות שעשיתי הזיכרון החיסוני למחלה הזו? תודה! תוצאות הבדיקות: Rubella IgG | | >100 IU/ml גבולות הנורמה: 15 IU/ml קטן מ :NEGATIVE :POSITIVE (IMMUNE) 15 IU/ml גדול או שווה ל כייל נוגדנים נמוך 15-30 IU/ml EBV Ab. | | VCA IgM (NEG), VCA IgG (POS), EBNA IgG (NEG) Late stage of Primary infectio or Past Infection Hepatitis A Ab. Total | חיובי | Hepatitis B Surface Ag | שלילי | Hepatitis B Core Ab | שלילי | Hepatitis C Ab(EIA) | שלילי | Toxoplasmosis IgG | שלילי | Toxoplasmosis IgM | שלילי | תודה רבה!
שלום רונית, הבדיקות שצרפת מעידות על כך שכנראה: 1. חלית בעבר או שחוסנת בהצלחה נגד אדמת (כך שיש לך "זכרון" חיסוני). 2. חלית בעבר ב- EBV. 3. חלית בעבר או חוסנת בהצלחה נגד הפטיטיס A. 4. לא חלית בעבר בהפטיטיס C. 5. לא חלית בעבר בהפטיטיס B (לצערי הבדיקה שצרפת ל א כוללת רמת נוגדנים כנגד HBsAg - הקרויה כנראה במעבדה שלך Hepatitis B Surface Ab - המיועדת לציין אם חוסנת בהצלחה כנגד נגיף זה). 6. לא חלית בעבר בטפיל הטוקסופלאזמה. הרבה בריאות אפי