פה והטלפיים.
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לביתי בת השנה וחצי יש 40 מעלות חום מעט פצעים בגוף ופצעונים לבנים בפה. היינו אצל רופא שעשה בדיקות דם שתן ועוד ואמר שאולי מדובר בחיידק בגרון אבל לא הזכיר את הפה והטלפיים . האם אתה חושב שמדובר במחלה הזו ?, אם כן מה הטיפול . האם אנו עלולים להידבק ? אין לי טחול זה מסוכן לי ? שנה טובה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום אסף, האבחנה המבדלת של המקרה שתארת כוללת גם את "מחלת הפה והטלפיים", אך זיהום זה איננו נחשב כמסוכן במיוחד לא עבורה ולא עבורך (כמחוסר טחול). שנה טובה והרבה בריאות אפי