שאלות
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
תוך כמה זמן ממגע שיש בו חשש עליי להבדק למחלות הבאות הכוונה כמו שאיידס צריך להבדק אחרי 3 חודשים מה קורה לגבי המחלות הבאות? 1.זיבה 2.עגבת 3.כלמידיה 4טריכומוניאזיס 5.הרפס6 צהבת B 7.צהבת C 8.קונדולימה אם נדבקתי חס ושלום בהרפס תוך כמה זמן מופיעים סימנים תודה רבה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום MR BLUE, בניגוד ל- HIV (שהוא בד"כ א-סימפטומטי במשך שנים רבות), הרי שאם אין לך סימפטומים של המחלות שהזכרת (פצעים או הפרשה מדרכי המין) אתה לא חייב להיבדק בשביל רובן. בנוגע להפטיטיס B (ואם אתה מתעקש - גם הפטיטיס C) מומלץ להיבדק לאחר כחצי שנה מהמגע החשוד. שנה טובה והרבה בריאות אפי