הרפס
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לד"ר הלפרין , שלום, אני עכשיו בתקופת הווסת . מסביב לשפתיים הגדולות שלי " באיבר המין " יש לי מין כוויות חום כאלה. זה נראה כמו תפרחת חיתולים של תינוקות , רק קצת יותר גרוע , אדום , עם נקודות כאלה.ומגרד . השתמשתי בג"יל אלוורה שהקל עליי קצת . אך טרם נבדקתי אצל רופא. האם זה נשמע לך כמו הרפס? אם כן , מה עליי לעשות ? האם יש תרופה ? טיפול ?? אחכה לתשובתך .תודה .
לקריאה נוספת והעמקה
שלום אמילי, מתנצל על האיחור במתן התשובה. זה לא "נשמע" כמו הרפס, אבל ליתר בטחון אני מציע לך לגשת לבדיקת רופא/ה. שנה טובה והרבה בריאות אפי