כאב גרון ולשון שלא עובר כבר שבועיים

דיון מתוך פורום  מחלות זיהומיות

23/12/2023 | 04:41 | מאת: מאור

שלום דוקטור יש לי כאב בגרון והלשון הפנימית שלא עובר כבר שבועיים.. לקחתי אנטיביוטיקה אזיטרומיצין לקחתי סטרואידים ולקחתי כדורים לפיטריות..כאשר לקחתי את הסטרואידים לקחתי רק כדור אחד והרגשתי טוב יומיים.. הבעייה שאני סוכרתי גבולי ו סטרואידים מקפיצים לי את הסוכר ל180-200 אחרי ארוחה קלה.. לקחת לי שבוע לחזור לסוכר נורמלי.. בדיקות דם תקינות בדיקות דלקת סטרפטוקוקוס שליליות הכאב הוא רק בבליעה ויש קצת אודם בגרון.. מנתח פה בדק ואמר שהוא לא רואה שום דבר שיכול לגרום לכאב הכל נראה תקין חוץ מהאודם הקטן שהוא טוען שזה בטוח לא סרטן.. סינוסים קצת נפוחים לא יוצא מגדר הרגיל.. רופא אף אוזן גרון בדק ואמר שזה נראה תקין אבל יכול ליהיות שזה נגרם מחומציות בבטן.. אני לוקח נקסיום 5 ימים.. הכאב אתמול נרגע וכמעט עבר ובלילה התחלתי שוב להרגיש את הכאב בבליעה.. היום הכאב חזר כאשר הייתי בחוץ בקור כמובן שהייתי לבוש מאוד טוב אבל הרגשתי קור בגרון שנשמתי והכאב חזר… אשמח לעזרה.. אני גר באמריקה והרפואה היא לא הכי טובה הם ישר דוחפים 100 כדורים וזה גם לא עוזר.. אני כבר נכנס לדיכאון נפשי מזה שאני לא מבריא..

שלום מאור, לפי תיאורך, לא נראה שמדובר בבעיה זיהומית, ואני ממליץ לך להמשיך בירור בעזרת רופא/ת א.א.ג. הרבה בריאות אפי

23/12/2023 | 08:07 | מאת: מאור

הייתי אצל 2 רופאים של א.א.ג הם לא יודעים לענות.. יש דרך שאני אדע מה יש לי? האם זה קורה שיש לאנשים כאב בבליעה יותר משבועיים? יש המלצה איך להפסיק את הכאב הזה?

שלום מאור, הרעיון היחידי שיש לי (והקשור למחלה זיהומית שכיחה כלשהי) הוא שבעייתך היא ביטוי חריג של 'קורונה'. הרבה בריאות אפי

מנהל פורום מחלות זיהומיות