המשך חשוב לשלבקת חוגרת- לרופא
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
תודה כל כך על תשובתך המהירה. שאלה אחת נוספת. יש לילדה טיול שלח מחר-שכולל הליכה בשמש ושינה בשקי שינה. הבנתי שאסור שהפצעים יזדהמו ואנחנו בוויכוח מר על הנושא. מותר או אסור?
שלום תמר, אין דבר כזה "מותר או אסור" וכל אחד צריך לקבל את ההחלטה בעצמו: עמדתי האישית היא שאם לא מדובר בפצעים מפושטים מדי ואפשר בקלות לכסות אותם (למשל במשחה ובגאזה), ואם הילדה מעונינת בכך, ואם זאת היתה הילדה שלי - אני הייתי מתיר לה לצאת לפעילות. הרבה בריאות אפי