שלבקת חוגרת נוער- דחוף!!!
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בתי בת 14 ואובחנה היום כחולה בשלבקת חוגרת.( ביום שישי הופיעו הפצעים בגב ומתחת לשחי -צד ימין ).קיבלתי טיפול משחתי . רופא העור אמר שזה נדיר מאד שבגיל הזה תופיעה המחלה , וזה עלול להצביע על כשל במערכת החיסונית. התור שנקבע לי לרופאת הילדים הוא בעוד מספר ימים. אני מבוהלת מאד. הבנתי ממה זה בא ,אבל האם מותר לילדה ללכת לבי"ס? יש דברים שאסור לעשות? שמסכנים את חייה אם תעשה?? אודה על תשובתך בהקדם!
שלום תמר, אכן התפרצות של הרפס זוסטר איננה שכיחה בגיל זה אך מצד שני גם לא כל כך נדירה, ו ל א בהכרח מעידה על בעיה במערכת החיסונית, כך שאין כל סיבה להכנס לפאניקה. המחלה גם א י נ נ ה מסכנת אותה. הנערה יכולה להמשיך את חייה כרגיל, לרבות ללכת לבית הספר, אך מומלץ לה להימנע ממגע קרוב לנשים הרות ולחולים הסובלים מפגיעה במערכת החיסונית שלהם (כגון מושתלים), שאצלם מחלה זאת היא מסוכנת, וזאת עד להתיייבשות כל השלפוחיות שעל עורה. הרבה בריאות אפי