דלקת בצלוליטיס
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לאמא שלי יש דלקת חריפה בצלוליטיס בשוק שמאל. כבר מעל שבוע והמצב לא ממש משתפר, יש לה חום נמוך בימים האחרונים וכאבים והיא מתקשה בהליכה. הרופאה (רופאת משפחה) מתלבטת כבר כמה ימים אם לשלוח אותה למיון בגלל זיהומים ועומס בבתי החולים. היא לוקחת אוגמנטין ואורבניל במינון גבוה ועושה קומפרסים לרגל. השאלה היא האם בכל זאת לגשת לבית חולים ולא לחכות לשיפור?
שלום ניצן, אם לדעתכם אין שיפור לאחר שבוע של טיפול אנטיביוטי אינטנסיבי אזי יש מקום לפנות לחדר מיון כדי לשקול אישפוז ומתן אנטיביוטיקה דרך הווריד. הרבה בריאות אפי
תודה על התשובה ועוד שאלה קטנה... האם דלקת בצלוליטיס קשורה לרפואת עור? או לרפואה פנימית? לאיזה מומחה אפשר לגשת היום בערב?