בדיקת דם
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לפני יומיים (יום שלישי) עשיתי בדיקת דם כדי לראות אם יש נוגדנים להרפס, עדיין לא הגיעה תשובה, ותהיתי אם אתה יודע כמה זמן לוקח עד שתהיה תשובה. תודה :)
אהה שכחתי לשאול.. הרופא לקח דגימה בשביל תרבית, והתוצאה הייתה שלילית (ההרפס לא התפתח). מה הסיכויים שהתרבית יצאה שלילית אך שהנגיף נמצא בגוף בכ"ז ?
התשובה לשאלה זו תלויה בהסתמנות הקלינית שהביאה את הרופא שלך לחשוב ש(אולי) יש לך הרפס, בדרך שבה הוא לקח את הדגימה, בצורת השינוע של הדגימה למעבדה, ועוד ועוד...
מממ.. תודה על שתי התשובות, אקווה לטוב :)