שאלה
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב. לפני שנה וחצי קיימתי יחסים לא מוגנים. לו הייתי נדבקת באיידס (ואני מקווה שלא) האם היו מופיעים לי אילו שהם סימנים של המחלה? תוך כמה זמן המחלה מתחילה לתת סימנים על קיומה? (עשיתי בדיקה לפני שבוע ויש לי עוד שבוע לחכות לתשובה. אני בלחץ נוראי). תודה על תשובתך.
שלום ל, 1. זיהום בנגיף האיידס יכול להתחיל לבוא לידי ביטוי גם שנים רבות לאחר ההדבקה. 2. אני ממליץ לך לחכות בסבלנות עוד שבוע כדי לקבל את תוצאת הבדיקה ולא לעסוק בספקולציות מיותרות. הרבה בריאות אפי