שחפת-המשך
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
תודה על התשובה. מה הסיכון כיום, במאה ה-21, בעובדה שאחלה אולי בשחפת? האם טיפולים מתקדמים כיום , אינם בעצם נותנים מענה למחלה? האם קיים סיכון ממשי מעבר להדבקת אחרים? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום נעמה, 1. קיים סיכוי כזה (בארץ חולים כל שנה כ- 500 איש בשחפת). 2. הטיפולים הקיימים כיום בארץ במחלה זו מאפשרים את ריפויים של מרבית החולים הללו. 3. קימים סיבוכים למחלה (התלויים באבר בגוף בו התפתחה המחלה ובחומרתה לפני תחילת הטיפול), קיים סיכוי מסוים של אי הצלחת הטיפול, וקיימת גם הבעיה של סיבוכיו (= תופעות הלוואי של התרופות). הרבה בריאות אפי