ליסטריה בהריון
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ד"ר הלפרין שלום. אם נגעתי בתבלין לאחר ש"התעסקתי" עם בשר חי (שיועד לבישול) בידיים חשופות, ואחרי כמה שעות השתמשתי שוב בתבלין מאותה קופסה, מה הסיכון לליסטריה? (אני בהריון). תוכל לומר לי תוך כמה זמן אפשר לדעת אם חס וחלילה נדבקתי תודה מראש.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום תמרי, הסיכוי שלך להידבק בליסטריה לא קשור רק לפעולה שביצעת אלא בעיקר לשאלה האם בבשר הנ"ל היתה בכלל ליסטריה. לאור התאור שלך נראה לי שהסיכוי לכך הוא נמוך ביותר (קרוב לאפסי), ולא צריך לגרום לך להתהפך בדאגה במיטתך בשעה 2:24 לפנות בוקר. הרבה בריאות אפי