שאלה דחופה באמת
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
יש לי ידיד טוב שסיפר לי שיש לו מחלה בשם צהבת B ועכשיו הוא סיפר לי שהמחלה שלו פעילה מה זה אומר ואם אפשר לטפל בזה אני שמה לב שהוא אדיש ואני מפחדת שלא יקרה לו משהו אני באמת אוהבת אותו......... כי היום הוא פלט יכול להיות בצחוק אני גוסס אמאלה אני נורא מפחדת אפשר למות מזה?????????
לקריאה נוספת והעמקה
שלום מודאגת, 1. אפשר למות מזה. 2. אפשר לטפל בזה. 3. והבשורות הכי טובות: רוב האנשים (המבוגרים) שנדבקים בנגיף ההפטיטיס B מחלימים מהזיהום לבד (ללא צורך בטיפול). הרבה בריאות אפי