שאלה - לחוצה
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בהריון שבוע 34. הייתי היום אצל רופא אף אוזן גרון. בגלל כאבי גרון. הרופאה בדקה לי את הגרון עם מקל מברזל (לא מקל חד פעמי). האם זה בסדר ? אני דואגת שאולי היא לא חיטאה את המקל לפני שהיא השתמשה בו . אני ממש דואגת .למרות שאחרי שהיא השתמשה עם המקל איתי היא זרקה אותו לתוך דלי עם חומר. אבל כשהיא בדקה לי את הגרון היא לקחה את המקל מהמדף.
שלום לינוי, אם היא זרקה את המקל לדלי עם חומר (כנראה חיטוי) לאחר שימוש חד פעמי, יש להניח שהמקל שאותו היא לקחה (קודם לכן) מהמדף עבר (לפני השימוש אצלך) חיטוי דומה. הרבה בריאות אפי