דלקת
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אחותי סבלה מזיהום דרכי השתן שאחרי טיפול אנטיביותי ש לא עזר נכנס לדם שלה הזיהום עכשיו אחרי במה חודשים עדיין הזיהום לא עבר ועכשיו גם הרגליים שלה נפוחות רציתי לדעת האם זה מסכן לה החיים?וגם רציתי להגיד ש אין לה איידס או מחלה ממארת .בבקשה תן לי תשובה
שלום שוש, לא ברור לי הקשר בין הזיהום של אחותך בדרכי השתן בעבר לבין תלונותיה כיום, ולא סביר שהנפיחות ברגליים של אחותך קשורה לזיהום עכשווי כלשהו, ואני ממליץ לך להפנות את שאלתך לרופא/ה פנימאי/ת. הרבה בריאות אפי