איידס
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לך ד"ר אני בן 30 וסובל מעט מחרדות אבל בכל זאת אולי יש משהו מעבר לחרדות בשאלתי , אני עשיתי מספר בדיקות של מערכת העיקול וכנראה שיש לי פרנישס אנמייה ( אנמייה ממארת) שעד כמה שהבנתי זה לא מסוכן אלא צריך לקבל זריקות ויטמין B מכיוון שאצלי זה נמוך מאוד ורמת ההורמון גסטרין מאוד גבוהה אצלי . בנוסף יש לי מעין גרד בעיניים כבר שבועיים בערך, ויצא לי אתמול על יד ימין כמו פטרייה כזו אדומה שמזכירה משהו בסגנון אטופיק דרמטיטיס.. האם יש קשר ל איידס? לאור כל הסימנים האלו ?,יש לציין כי לאישתי אין שום דבר כזה והילדים שלי בניי שנה וחצי בריאים ברוך השם . יש סיכוי שמדובר באיידס? סליחה מראש שהטרחתי אותך לקרוא את כל זה .
אני וחברתי רוצים לקיים יחסי מין ללא אמצעי מניעה איך ניתן לעשות בדיקת איידס כלומר מה התהליכים הטכניים שאנחנו צרכים לעבור?