קדחת הנילוס המערבית
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב אבי בן 57 חולה קרדיאלי וריאתי. לפני שבועיים הופיע חום וחולשה שהלכו והחמירו,לפני שבוע אושפז ניתנה אנטיביוטיקה ונערכו סדרת בדיקות -כולם היו תקינות (כולל c.t ראש גב ובטן,אקו ,e.m.g ועוד) , כארבעה ימים לאחר תחילת המחלה הופיעו כאבים עזים בגב התחתון וחולשה של פלג גוף ימני,יותר תחתון מאשר עליון,אתמול נודע לנו שהוא כנראה לקה בקדחת הנילוס המערבי, ברצוני לשאול: האםהוא עדיין בסכנה על אף שהחום ירד כבר לפני שבוע? מה המשמעות של הכאבים והחולשה (שאגב מונעת ממנו עמידה/ הליכה)? האם המצב פרוגרסיבי או רברסבילי? מה מומלץ לעשות? אנחנו קצת לחוצים אודה לתשובתך
שלום גלית, נראה לי שאת שאלותייך את צריכה להפנות לרופא/ה המטפל בו בבית החולים. עקרונית (ובלי קשר למצבו של אביך): 1. קדחת מערב הנילוס עלולה לגרום לנזק קבוע לחולה או אף למוות. 2. כאבים וחולשה יכולים להיות ביטוי למחלה זאת. 3. ראי את הערתי לעיל. 4. כנ"ל. הרבה בריאות אפי