חיסון נגד שלבקת חוגרת מתי מומלץ ואיזה ?
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
1. אם חליתי במחלה האם מומלץ להתחסן נגד שלבקת חוגרת ? ואחרי כמה זמן מההדבקה ? 2. ישנם 2 חיסונים זוסטווקס. או שינגריץ בלי קשר למחיר איזה מומלץ נגד המחלה גיל 55 3. הטריגר למחלה שקיבלתי היה טיפול לייזר קר נגד כאב בשריר שהיה מוצלח ולאחר מכן צום כמה ימים שהביא טריגר למחלה . דרך הגב אוטופוגי אכל את התאים החלשים בשריר והביא את המחלה , שזה מעניין איך הנגיף הזה התעורר .
שלום חי, 1. אני מעדיף את ה'שינגריקס'. 2. אנשים שחלו בעבר בשלבקת חוגרת צריכים להמתין עד להחלמה מוחלטת ממחלתם כדי לקבל חיסון זה. הרבה בריאות אפי