חיסון לצהבת B
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ד"ר הלפרין היקר, לפני שנה התגלתה במקרה נשאות לצהבת B אצל בעלי: השנה בבדיקות התגלה: HB SURFACE Ag - גבולי HB CORE Ab - POSITIVE HB SURFACE Ab - 3.3 HB PCR HBV NOT DETECTED מה אומרות התוצאות? אני לא נדבקתי וממשיכה להגן על עצמי האם האם אתה ממליץ שאני אתחסן? תודה מיה
שלום מיה, 1. אני ממליץ לך להתחסן בלי קשר לפרשנות שלי (או של מישהו אחר) לסטאטוס של בעלך. 2. המונח "HBsAg גבולי" לא ברור לי, ולכן קשה לי לאמר לך האם בעלך עדיין נשא או לא. הרבה בריאות אפי