האם זה מסוכן
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום יש לי שאלה אני סובל כ5 שנים מדלקת כרונית בערמונית קבלתי המון פעמים אנטיביוטיקה לפעמים לקחתי אותה עד הסוף לפעמים לא אני סובל בתקופה אחרונה המון הפרשות מהדלקת יוצאות לי דרך הפין האורולוג שלי אומר אין צורך כרגע באנטיביוטיקה השאלה שלי בעיקרון אני יודע שזה לא פורום אורולוגיה אבל אני מפחד לקבל זיהום האם זה מסוכן שהוא אומר לי לא לקחת אנטיביוטיקה תודה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום NIR, אם אנטיביוטיקה לא עוזרת (ולא עזרה ב- 5 השנים האחרונות) לבעייתך אז אין טעם לקחת אנטיביוטיקה. הרבה בריאות אפי