CMV
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
יש לי כמה שאלות על הוירוס: 1) תוך כמה זמן בד"כ מושג AVIDITY גבוה ורמת נוגדנים גבוהה אחרי הדבקות ראשונית במחלה? שבועות? חודשים? 2) איך יראה בבדיקת דם שלושת הנתונים (%IGG IGM AVIDITY) כשההדבקה היא שניה? האם שלושת הנתונים יהיו גבוהים או רק שניים מהם המצביעים על חיסוניות לוירוס? תודה רבה מראש
שלום נעמי, 1. רמת ה- IgG עולה תוך שבועות. ה- AVIDITY הופכת גבוהה תוך חודשים. 2. בזיהום שניוני "קלאסי" יש לצפות לעליה בערכי ה- IgG לעומת בדיקות קודמות, אך ה- AVIDITY נשארת גבוהה. ה- IgM יכול להשאר שלילי או להפוך לחיובי. הרבה בריאות אפי