הרפס c או וירוס של מערכת חיסונית
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב! לפני כמה ימים שמעתי כי חבר ילדות שלי כבר שנה וחצי סובל ממחלה הפוגעת אנושות במערכת החיסונית שלו. הוא רוב הזמן נמצא במיטה, סובל מהתקפי חום וימים שלמים של עייפות נוראית. גם אשתו סובלת מאותה מחלה ושניהם לא מתפקדים לגמרי. הם טוענים שנאמר להם כי אין תרופה למחלה וכי בתל-השומר ישנה קבוצת תמיכה, אשר אליה אין להם כוח להגיע.. במה מדובר בדיוק? האם באמת אין שום דבר מה לעשות על מנת להקל עליהם?.... תודה!
שלום רננה, אולי מדובר ב"תסמונת התשישות הכרונית" (CFS)? (שלא ברור כלל אם היא מחלה זיהומית או לא, ופגיעה אנושה במערכת החיסון א י נ נ ה ממאפינייה). אם תשאלי את החבר שלך על השם המדויק של מחלתו אולי אוכל לענות על יתר שאלותייך. הרבה בריאות אפי