תפקודי כבד גבוהים אחלת מחלת cmv
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אני בת 35 האם הגיוני תפקודי כבד גבוהים לזמן ממושך אחרי מחלת מחלת מונו (סי אם וי)? אני כשנה אחרי המחלה, תפקודי כבד היו גבוהים בזמן המחלה (כ500)... הם עדיין בירידה איטית מאוד לסירוגין. Ast וalt נאים בין 80 ל100 והggt got עד 200.... ? בילירובין תקין. מה יכול להיות הסיבה? ואיזה בדיקות/מעקב כדאי לבצע? תודה ויום נעים
תודה מתי אני כן אמורה להתחיל לדאוג? כשזה לא חוזר לנורמה אחרי כמה זמן? ויש בדיקות נוספות שכדאי לעשות כדי לברר אם יש פגיעה בכבד?