שאלה
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם אדם שנדבק בנגיף האיידס אמור לחלות יותר במחלות זיהומיות לא משנה מתי אחרי ההדבקה והאם אדם שלא חולה במחלות כאלו במשך שנה שנתיים זה אומר שהוא לא נדבק בנגיף?
שלום שאלה. 1. כן, וזה קורה בשלב בו מספר התאים הלבנים שלו יורד בצורה משמעותית (לפעמים חודשים, ולפעמים שנים לאחר ההדבקה). 2. לא. הוא יכול להתחיל לחלות 'בזיהומים משניים' גם שנים רבות אחרי ההדבקה. הרבה בריאות אפי
אתה יכול לתת בבקשה לתת מידע על המחלה שבאה אחרי הדבקה באיידס(המונונוקלאוזיס)