שיגלה וקמפילובקטר- שאלה לגבי טיפול
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, 1. האם הטיפול נגד שני הטפילים הנ"ל הוא באמצעות אזניל? 2. האם בכל אחד מהם הטיפול הוא כדור אזניל אחד ביום×5 ימים? או שהמינון התרופתי נגד כל חיידק מהנ"ל הוא שונה? תודה ושבוע טוב.
שלום עדי, 1. 'אזניל' עשוי להיות יעיל כטיפול בזיהומי מעיים שנגרמו ע"י 'שיגלה' או 'קמפילובקטר'. 2. מינון של 500 מ"ג ביום במשך 5 ימים נחשב כמקובל עבור שניהם. הרבה בריאות אפי
שלום ד"ר, קיבלתי מרשם לאזניל לשני כדורים ביום למשך 3 ימים. גם נחשב כיעיל נגד שיגלה או קמפילובקטר? תודה רבה!