דלקת קרום המוח-מבוגרים
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
מהן ההשלכות האפשריות בדלקת קרום המוח (חיידקית) אצל מבוגרים? מהו משך הטיפול האנטיביוטי הממוצע? מהו סיכון התמותה באחוזים?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום רחל, 1. מוות, חוסר הכרה קבוע (תרדמת), שיתוקים, חרשות ועוד. 2. בדרך כלל בין שבוע לשלושה שבועות תלוי בחיידק. 3. זה תלוי בגורמים רבים (החולה, החיידק, זמינות הטיפול, מועד תחילת הטיפול וכד'). הרבה בריאות אפי
תודהעל התשובות ...ועוד שאלות: 1. מהם סיכויי החלמה מהמחלה (אם בכלל), לחולה בכיל 69? 2.האם הרדמת החולה היא חלק מהליך הטיפול הרגיל? החולה מחובר למכונת הנשמה ומורדם.(החולה סובל מחסימת נשימה עוד קודם אך לא עבר ניתוח קודם.) תודה