שאלה לגבי סיכון לhiv בבדיקת דם
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ד"ר הלפרין עשיתי לפני יומיים בדיקת דם במרפאה. מאחר והחולצה היתה צמודה והיה קשה להפשילה לאחור הוצאתי את היד מהשרוול לצורך הבדיקה והאחות שמה לי גומי חוסם עורקים ישירות על הזרוע. יש לי נגע קטן עגול ואדום על הזרוע בקוטר 8 מ"מ כבר הרבה שנים שלא מדמם. במידה והיה על חוסם העורקים מעט דם מהנבדק הקודם שהיה כשתי דקות לפני והחוסם עם הדם בא במגע עם הנגע שלי, האם יש סבירות להדבקה בhiv או צהבת בסיטואציה הזו? תודה לתשובתך
שלום אלי, הדבקה ב- HIV או בצהבת במהלך האירוע המתואר בשאלתך נחשבת כבלתי סבירה. הרבה בריאות אפי