טוקסומופלזמוזיס ?
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, אני בתחילת הריון שני(שבוע 8) ובמסגרת בדיקות השגרה בשני הריונות אלה ,התוצאות של ה-IgG וה-IgM שליליים ,הבנתי שזה אומר שאין לי זיהום כרגע ושאני גם לא מחוסנת לכך. אני מכירה את כל האזהרות מפני חתולים ובשר שלא בושל טוב וכו'. אתמול אכלתי איזה המבורגר שכנראה גרם לי קלקול קיבה רציני עד לרגע זה ...האם דבר כזה אומר שאני צריכה להיבדק שוב לטוקסומופלזמוזיס מחשש שהבשר היה לא מבושל /מקולקל וכו' ...או שזו היסטריה מוגזמת ?! תודה !
לקריאה נוספת והעמקה
שלום שרית, מאד (מאד!) לא סביר שקלקול קיבה, שהחל מספר שעות לאחר אכילת המבורגר, נגרם ע"י טוקסופלאזמה. הרבה בריאות אפי