חיסון לשפעת.............
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הי, אם אני מתחסנת כעת. זה יתן הגנה כלשהיא? בעבר אמרת שרק שנה הבאה נדע אם קלעו לזן. שנה שעברה התחסנתי-ואח"כ נכתב שבכלל לא נתן הגנה מנגד: בטלויזיה מראים רופאה שמדברת על ילדה במצב קשה וטוענת שאילולא התחסנה אז לא הבנתי כלום. אפשר הסבר איך יודעים אם זה מועיל?
שלום יעל, סביר שהחיסון יעניק לך הגנה כלשהי מפני תחלואה בשפעת במהלך השבועות/חודשים הקרובים. רק בדיעבד נוכל לכמת במספרים את מידת ההגנה הזאת. הרבה בריאות אפי
תודה. אז נראה לי שאתחסן.