שאלה.
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב , מה הסיבה שלא מומלץ לתת Zithromax ו- Rocephin ביחד ? תודה , יעל .
שלום רב ותודה על תשובתך הקודמת . יתכן ולא דיקתי בשאלתי . בכל-אופן , כונתי לשלוב של Azithromycin ו- rocephin כשיש חשד לגונוריאה וגם לקלמידיה : להלן קישור לאתר של World Health Organization : http://mednet3.who.int/EMLib/wmf/English/Anti%20infective%20drugs.pdf לנוחותך , אצטט את ההמלצה בענין זה : Azithromycin is not recommended if there is a possibility of gonorrhoea. because macrolide resistance emerges rapidly when it is used in this setting. ... מה דעתך ? יעל .