היפטיטס C
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפני כחודש וחצי התחלתי בטיפול ב- COPEGUS ו- זריקה אחד לשבוע של PEGASYS יש לי את כל תופעות הלואי בחילה כאבי שרירים ופרקים בחילות אדמומית ושריפה בעיניים חולשה ותשישות, וחוסר תאבון רציני , האם יש להתיחס לתופעות אלו. בנוסף ברצוני לדעת האם נכון שיש צורך לאכול בשר אדום בכמויות גדולות? והאם יש צורך לאכול דברים מיוחדים אחרים.
שלום BLONDYS30, אני ממליץ לך להפנות את כל שאלותייך בנידון לרופא/ה שמטפל בדלקת הכבד שלך. הרבה בריאות אפי
תודה, פניתי אליך כי רציתי תשובת ממוחה נוסף. ברצוני לידע אותך כי אינני יודע איך קיבלתי את המחלה אינני משתמש בסמים ועירוי הדם היחיד שקיבלתי היה כאשר נולדתי לפני 33 שנה בגלל שלאימי יש RH שלילי ואני תאום שנולד שני במספר. היתכן שלאחר כל כך הרבה שנים התפרצה המחלה?