מחלות
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לד"ר הלפרין .. שלום לפני כשבועיים קיימתי יחסי מין לא מוגנים עם בן זוג חדש. כבר כ10 ימים יורד לי דם ויגינלי בטיפטופים . לא נראה כמו ווסת .ועוד כ"כ מגרד לי באיבר המין , צורב , ואדום מאד . אין הפרשות חוץ מדם אדום . היכול להיות שנדבקתי במחלה מסויימת ? האם יש סימפטומים לאיידס? מה הן? האם תוכל להפנות אותי למאמרים על איידס? אחכה לתשובתך.
שלום אמילי, התלונות שלך אינן אופייניות למחלת האיידס, אך הן בהחלט מדאיגות ואני ממליץ לך להיבדק בהקדם ע"י גניקולוג/ית. הרבה בריאות אפי
נבדקתי ביום חמישי . הרופאה אמרה שיש אודם . נתנה לי משחת הידרואגיסטן וזהו . מה ז"א מדאיגות ??? מה הכוונה ???