עקיצה של קרצייה
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
נעקצתי שלשום מקרצייה של כלב, אתמול הייתה לי חולשה ושילשול(לא יודעת אם יש קשר) היום אני מרגישה טוב. אין לי חום. שמעתי שיש מחלה שמתקשרת לעקיצה מה עושים בקשר לזה? , האם ניתן לבדוק את זה? יש תרופה לזה במקרה שנדבקתי? איך אני יודעת אם נדבקתי במחלה?
שלום בת שבע, קרציות עשויות להעביר מספר מחלות לבני אדם, אך לא סביר שיש קשר בין עקיצת קרציה שלשום לבין הופעת שלשול (שחלף) ללא חום כ- 24 שעות לאחר מכן. אם מופיע חום או השלשול מתחדש אני מציע לך לפנות לבדיקת רופא. הרבה בריאות אפי