חיסונים עבור נסיעה למרוקו
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב במסגרת טיול מאורגן למרוקו התבקשנו להתחסן נגד צהבת A+B ונגד טטנוס לפני חמש שנים נסענו להודו ולקחתי את כל החיסנוים של הצהבת: 3 לצהבת B ושניים לצהבת A במרווחים הרלוונטיים. טטנוס לא קבלתי מאז הצבא וזה היה לפני 13 שנים, ולא קרה דבר שקשור למחלה זו לאור זאת, האם יש צורך לחיסונים אלו שוב או שהכל מספק לנסיעה? תודה מראש
לקריאה נוספת והעמקה
שלום תמי, חיסון חוזר (זריקת דחף) כנגד טטנוס מומלץ לקבל כל 10 שנים (גם בלי קשר לנסיעה לארץ זו או אחרת). בנוגע להפטיטיס A ו- B: סידרת חיסונים אחת כנגד כל מחלה, כמו אלו שקיבלת, נחשבות כמספקות. הרבה בריאות אפי
המון תודה