רציתי לשאול אם זה לא מספיק נקי
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הקשבתי לעצתך תמיד אני מקשיבה אתה אמרת לי שאם כל הכביסה נגעה איפה שהשתן של הכלב כדי שלא יהיה עכברת לכבס הכל אז כיבסתי הכל כדי לשמור על ההיגיינה לצערי אמא שלי הורסת.הכל הייתה ציפית שהכלבה השתינה עליה ממש כמות אז אמא שלי שטפה אותה עם מים וסבון ותלתה אותה אז הבגדים בחבל נגעו בה אחרי שיצאו מהכביסה אני זרקתי את הציפית שלא תראה אבל אם זה נגע זה אומר שזה לא נקי? מה היית עושה?
היא שטפה את הציפית כולה עם מים וטיפ טיפב סבון איזה ניקיון זה בידיוק טוב שזרקתי אותה הבעיב היא שזה נגע בבגדים הנקיים שלי...
דוקטןר אפי תודה רבה תבורך על כל מה שאתה עושה