בדיקה אמינה
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום דר, האם נקסיום/פלאגיל/פרוביוטיקה/גזים X מנים תוצאות בדיקה הליקובקטור נשיפה /צואה ואם כן,כמה זמן מרגע הפסקת הלקיחה של אילו אפשר לעשות את הבדיקות? -מה יותר אמין צואה /נשיפה? תודה
שלום הדר, פלאג'יל עשוי להשפיע על תוצאת בדיקת הנשיפה (שנחשבת כבדיקת הבחירה לזיהוי זיהום בקיבה שנגרם ע"י ה'הליקובקטר פילורי'), ומומלץ לבצע בדיקה זאת רק לאחר כחודש יום של אי-שימוש בתכשיר זה (וכשבועיים של אי שימוש בתרופה 'נקסיום'). הרבה בריאות אפי
תודה על התשובה. כלומר גזים x ,ויטמינים ופרוביוטיקה לא משנות את התוצאות של נשיפה/צואה? -מה עדיף, צואה או נשיפה והאם אילו למעלה כולל פלאגיל ונקסיום משנות את בדיקת הצואה?
שלום הדר, 1. אינני יודע מהי השפעתם של גזים X, ויטמינים ופרוביוטיקה על תבחין הנשיפה או על בדיקת הצואה ל'הליקובקטר'. 2. 'נקסיום' ו'פלאג'יל' משפיעים גם על תוצאת בדיקת הצואה. הרבה בריאות אפי