הרפס והריון
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום שמי הדס ואני סובלת מהתפרצויות של הרפס בשפתיים מזה זמן רב. כרגע אני בהריון - 23 שבועות ובשלושה ימים האחרונים אני מרגישה את ההרפס מתפתח. הבנתי שהרפס בשפתיים אינו מהווה סכנה לעובר אך רציתי לוודא שגם המשחה בה אני משתמשת לא תיצור בעיות. המשחה נקראת Help-s של חברת הדס והשתמשתי בה בשלושה ימים האחרונים (משום מה הפעם היא אינה פועלת במהירות כמו בד"כ) תודה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום הדס, הרפס חוזר של השפתיים איננו מזיק לעובר. לגבי התכשיר שציינת (HELP - S) אני חושש שאינני מכיר אותו. הרבה בריאות אפי