ערכים בבדיקת עומס נגיפי
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום! עשיתי בדיקת עומס נגיפי לפני תחילת טיפול וקבלתי :שש מאות אלף עד שבע מאות אלף. האם אלה ערכים גבוהים מאוד? יש לי נגיף מסוג 1 ושמעתי שהוא הכי קשה לטיפול. אני ממש חושש. אם מישהו יודע מה משמעות ערכים מסדר גודל כזהה, בבקשה כתבו לי. תודה רבה! חיים
שלום חיים, לא ציינת על איזה נגיף אתה מדבר, אך בלי קשר לכך מדובר בעומס נגיפי גבוה מאד. יחד עם זאת, אין בהכרח קורולציה ישירה בין העומס הנגיפי לפני תחילת הטיפול למידת הצלחתו של טיפול כזה. הרבה בריאות אפי