אמבה
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני סובלת שנים מכאבי בטן , בירור שלילי למעט אמבה שצומחת מדי פעם. קיבלתי מספר פעמים קורסים של פלג'יל אך זה שוב חוזר. היתי במרפאה זהומית מיעצת והועלא עניין של צורך בטיפול בציסטות ובשביל זה צריך תרופות (יש 3) שלא מאושרות בארץ. איך אני משיגה אותן.?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום TANYA, את התשובה לשאלה זאת היית צריכה לקבל במרפאה הזיהומית שבה הומלץ לך לקבל תרופות אלו. לי אין מידע מוסמך כיצד אפשר להשיגם בארץ אך את יכולה לנסות בבית המרקחת של מחסני חרום של משרד הבריאות (טל: 03-6932306) ואשמח אם תעדכני אותי על הצלחתך. הרבה בריאות אפי