חום
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, בשבוע וחצי האחרונים היה לי פעמיים חום 38 למשך מס' שעות כולל הרגשה כללית רעה, כאבי שרירים וכמובן גם כאבי טחורים מהם אני סובלת לאחר הלידה. האם החום יכול להיות בעקבות זיהום בטחורים? איך מתבטא זהום בטחורים? חום ממושך? (למשך מס' ימים או שיכול להיות גם מס' שעות של חום כמו שהיה לי)? אשמח לתשובתך, בברכה, קרן
שלום קרן, זיהום בטחורים באזור פי הטבעת מתבטא בעיקר בכאבים מקומיים ובחום. כדי לאבחן זאת כדאי לך להיבדק ע"י רופא/ה. הרבה בריאות אפי