חיסונים לחו"ל
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לד"ר. אני טסה עוד כחודש לקנקון שבמקסיקו (עיר תירותית גדולה מאוד),שם אשהה במשך כשבוע במלון (4-5 כוכבים),זהו אינו טיול תרמילאות,אלא טיול מסודר,אשתה רק מים מינרליים,ואוכל רק במקומות מסודרים (מסעדות למינהם ואוכל מסופר מרקט) השאלה שלי האם בכל זאת ישנם חיסונים מסויימים שכדי ואקבל? אני יודעת איזה חיסונים דרושים למקסיקו אך הבנתי שקנקון בגלל שהיא שונה משאר מקסיקו אז לא צריך בהכרח לקחת חיסונים במיוחד אם זה לא טיול תרמילאים...אילו חיסונים כדי,ומהי רשימת התרופות המומלצת? (זה נכון שאני צריכה לקחת כדורים נגד מלריה???) תודה מראש ליאת
שלום ליאת, אני ממליץ לך להפנות את שאלתך לפורום רפואת מטיילים באתר http://www.ynet.co.il/home/0,7340,L-2468-13789,00.html הרבה בריאות אפי