בדיקת נוגדנים לאדמת
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, אני בת 35. כחלק מחידוש בדיקות לקראת ivf בדקו נוגדנים לאדמת, בעבר נבדק רק נוגדי igg שהיו חיובים. כעת בדקו גם נוגדני igm והתוצאה יצאה חיובית ועברה אימות שיצא חיובי גם. ביקשו ממני לחזור על הבדיקות לאחר חודש וחצי והתוצאות הן: RUBELLA Ab IgG תוצאה 36.6 IU/mL RUBELLA Ab IgM תוצאה Positive מה המשמעות של תוצאה חיובית למרות שיש לי נוגדנים לאדמת? למה הבדיקה חוזרת חיובית גם לאחר חודשיים? לא היו לי תסמיני אדמת ולא פריחה
שלום שני, אני חושש שאין לי הסבר מספק להמצאות הנוגדנים מסוג ה- IgM לאדמת בדמך. הרבה בריאות אפי