צהבת C
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בן זוגי החולה בהמופיליה הוא נשא של צהבת A+B+C ומקבל בחצי שנה האחרונה טיפול ב-ריבורין + סוג של זריקות שהוא מזריק בבטן פעם בשבוע. זהו טיפול ניסויי בצהבת C. הבנתי שהטיפול הניסוי הנ"ל נמשך שנה במהלכו וחצי שנה הגוף מתנקה ובמהלך כל התקופה הזו של שנה וחצי אין להיכנס להריון שכן הריבורין יכול לגרום למומים מולדים חמורים. 1. אשמח לשמוע ממך יותר על הטיפול הנ"ל. 2. וגם מה הסיכויים לעובר בריא/עם מומים לאחר הטיפול הנ"ל? 3. חצי שנה מספיקה לגוף/לזרע לנקות את עצמו? 4. יש לו סיכוי לחלות שוב בצהבת C או שהטיפול הנ"ל מטפל בזה?
שלום שלומית, אני ממליץ לך להפנות את כל שאלותייך אלו לרופא/ה (המומחה/ית למחלות כבד) המטפל/ת בבן זוגך. הרבה בריאות אפי